Reviews For Familiarity

2008.03.10 - 04:19PM
1: Chapter 1

Love the hug.

CakeorDeath
2008.03.04 - 01:24PM
1: Chapter 1

Very well done! LOL

2007.04.11 - 06:19AM
1: Chapter 1

Wow! Loved this piece....[wasn't the guy who plays Chase a chracter in Neighbours?] ;-)

Author's Response: Uh....I dunno, I\'ve never seen neighbours. lol. Might\'ve been.

2007.04.02 - 09:16PM
1: Chapter 1

I will never, ever look at Chase in a sweater vest the same way again. Darn you for your great fic-ness! Darn you, indeed!

Author's Response: I can\'t look at Chase in a sweater vest, period. I start bibbling and comparing him to Five.

2007.02.22 - 11:57AM
1: Chapter 1

I'm sorry for not leaving a review earlier but here it is: GREAT reunion story. Should continue with this!

Author's Response: heh, nah. I don\'t write House well enough and unfortunately I don\'t write Tegan very well either. lol.

2007.02.10 - 02:51AM
1: Chapter 1

Adorable, ove the way you set this up with Tegan and the current doctor.



Author's Response: It\'s far far too sad that Tegan dies. I like my reunion better then The Gathering/Reaping reunion.

2006.12.30 - 09:56AM
1: Chapter 1

Awww. Cute story. And the fact that The Beatles' 'All You Need is Love' was on my player as I was reading this helped XP
Anyway, loverly stories.

Author's Response: *duhnudunuhduh...* Aw man, now I\'ve got it stuck in my head! lmao.

2006.09.10 - 10:37PM
1: Chapter 1

I just saw Resurrection of the Daleks - when I first read this I hadn't seen Five in a while so I wasn't sure - but now I am! Quite alike - especially those close-up "earnest" sorts of moments! I really liked the ending too.

Author's Response: Thanks! ^-^

2006.09.10 - 10:51AM
1: Chapter 1

Ah Sweet. Very nice too.

2006.09.10 - 07:29AM
1: Chapter 1

Heh, I like this. I'm a big House fan and a massive Five fan, but until you said it, I'd never noticed the similarities. I guess they do look somewhat alike, but I'd need an example that I've seen/have the opportunity to see... Are there any lookalike moments in any of the following (the only stories I currently possess): Four to Doomsday, The Visitation, Black Orchid, Earthshock, Arc of Infinity, The Five Doctors, or Resurrection of the Daleks? Damn, I want to see Castrovalva - more because I saw Logopolis yesterday, but now also for this :o)

Anyway, really liked it, great characterisation and natural pace - brilliant.

Author's Response: Hm...y\'know, I\'m sure there is, but the trouble is I can\'t remember any of them. Castrovalva sticks in my mind because I\'ve watched it so many times. heh. When I finally finish my quest to watch all my episodes and audio adventures, I\'ll have to go back and rewatch Five\'s episodes to find all the lookalike moments.

2006.09.09 - 11:19PM
1: Chapter 1

I've never watched more than a few minutes of "House," but the way you wrote this, I didn't need to.

I loved the way Tegan met Ten.

You and Krystyna may have gotten me over my aversion to crossovers! :-)

Author's Response: *purrs* hehehehe. I\'m glad I\'ve written it to satisfaction. And I rather liked the ending myself, however brief. Thankies.

2006.09.09 - 08:02PM
1: Chapter 1

Loved the story. Flowed wonderfully and the banter was dead on...thoughts too. Thanks!

Author's Response: *fuzzy* thanks. ^-^

2006.09.09 - 01:13PM
1: Chapter 1

I don't see much resemblance between Chase and the Fifth Doctor, but if Tegan saw him from a distance I guess I think she might be fooled very briefly. I do like some of the dialogue and the ending, though.

Author's Response: Well, for one example, in Castrovalva. The Doctor\'s laying on the floor of the Zero room and he mutters \"What\'s the matter\", then he sits up and remarks that something is wrong, he can feel it. And just for a moment, he looks somewhat like Chase. But I think it\'s a perception thing. lol. thanks.

Zen Clarke
2006.09.09 - 01:09PM
1: Chapter 1

OMG!!!! I was so totally thinkin' they looked alike too! I just never said anything coz I'm like, the only one where I'm at who likes DW, besides my dad but I don't wanna bother him about it! This is cool!

Author's Response: heheheh. glad to see I\'m not the only one bugged by that.