Reviews For Cravings

2020.04.16 - 03:41AM
2: Chapter 2

OMG! I was rolling, this was so funny. I do not know if you are still writing, but I hope you see this review. This really made my very stressful day! :>))

Author's Response: Aww, Iím glad to hear that! Thank you!

2015.02.01 - 01:26PM
1: Chapter 1

Mmm, liking the sound of 10 very much indeed! ;)

Author's Response: *grins* Yes indeed. ;D

2014.12.25 - 05:03AM
2: Chapter 2

This was soooo much fun ... I loved the bit of business about the zipper and giggled every time they were interupted .... I'm really glad you wrote the second chapter, it was so worth it :)

Author's Response: I had loads of fun writing this one, even if part of that was at the Doctor\'s expense...lol. I\'m happy you enjoyed it, too. Thank you!

2014.07.16 - 04:14PM
2: Chapter 2

Oh, dear, that was funny! I just picked this one on a lark. Now I'll have to go back and read the rest of the series!

Author's Response: I\'m glad you enjoyed it! :D The rest of the series was a bit of an emotional roller coaster for them, so they deserved a bit of fun.

2013.07.13 - 06:59PM
2: Chapter 2

Soooooo cute!!! ♥ this!

Author's Response: :D Thank you! I had quite a bit of fun writing it, so I\'m glad you enjoyed reading it!

2013.05.04 - 09:50AM
2: Chapter 2

What a hilarious set of situations!! Well done!!

Author's Response: Thank you! I\'ll admit, this one was especially fun to write. :D

2013.01.26 - 04:31PM
2: Chapter 2

I can only imagan what they will do with the banana. I love it.

Author's Response: It makes the imagination soar, doesn\'t it?! ;D I\'m so glad you enjoyed it!

2012.02.21 - 06:53PM
2: Chapter 2

Woo hoo Part II! The green button! Oh he is lucky she was in a good mood. I so giggled at the list and then him blaming it on the Tuxedo! Wonderful finish! I can't wait for whatever else you have planned!

Author's Response: Thank you! It just HAD to be the tuxedo\'s fault. He can never seem to comprehend that it could actually be him. :P I thought I was done with this series for a little while, but these ideas keep cropping up -- this being one of the more crazy ones. :D

A_Who_in_Whoville
2012.02.21 - 05:46PM
2: Chapter 2

He had a list. Hee hee!!!! :D

AND THE GREEN BUTTON!!! LOL!!! Oh Rose you are a very forgiving woman.

Thanks for part ii!!!!

Author's Response: My pleasure! :D Oh yes, he does love his lists. LOL. It\'s hard for Rose to stay mad at him for long. He\'s just too adorable! :D

2012.02.21 - 05:30PM
2: Chapter 2

Haha...loved the ending! "I'll go get the bananas"...hehe :)

Wonderful part two--so glad you wrote more! :D

Author's Response: I\'m glad you enjoyed the double dose of silliness! It always comes down to bananas, doesn\'t it?! ;D

2012.02.19 - 09:26PM
1: Chapter 1

Lol...poor Doctor! You can't leave him there!

Author's Response: He needs some relief, doesn\'t he?! And now maybe a shower...lol. And if Rose doesn\'t become a little more agreeable to his advances then a cold shower. :P I think I\'m going to have to write that second part to end the poor Doctor\'s suffering. ;)

2012.02.19 - 08:14PM
1: Chapter 1

LOL! Encore! :D I'm sooo happy to see another story in this universe, and it was great--part 2, please!!! :D

Author's Response: Thank you! And your vote has been counted. :D I\'m thinking a second part just might be necessary here. ;)

2012.02.19 - 07:52PM
1: Chapter 1

Never mind leaving the Doctor in this situation... Find Rose a toilet! I think every female reading this can commiserate with her on this. :)

Author's Response: LOL! How right you are! The Doctor obviously doesn\'t appreciate the severity of Rose\'s situation. Though maybe he grasps it just a little better now. ;D

2012.02.19 - 07:51PM
1: Chapter 1

Brilliant! Molto Bene! I laughed so much when she started noticing there was no loo in the cell and then him going on and on digging himself deeper and deeper. Shakes my head and thinks "poor clueless Doctor" Well done my dear!

Author's Response: Heehee! Thank you! He is prone to those clueless moments, isn\'t he? As long as they had banana-flavored drinks what more could they possibly need? :P

A_Who_in_Whoville
2012.02.19 - 07:03PM
1: Chapter 1

I understand her pain. ARGH!!! It's AWFUL! So many perfect lines in here. I loved the zipper passage: Unzipping is much better. Unzipping is brilliant. Unzipping makes zipping pale in comparison.

And his sonic in his jacket hanging from the whatsit. LOL. He must be VERY distracted, indeed.

Uh yeah, part II is necessary.

Author's Response: *grins* It\'s the silliest thing I\'ve ever written, but also one of the most fun...lol. I think you\'re right about a part two. If for nothing else than to make sure poor Rose gets some relief! ;D