2007.11.08 - 09:21PM
4: Chapter 4-And the Hunt Begins

Your detailed research shows -- the sreactions of the other diners, how the bellhop speaks -- this is beautifully written. Please update soon!

Author's Response: Bless your heart! Just give me the night to let my fingers stop smoking and my ears stop ringing from my kids complaining that I\'m hogging their computer! LOL! I\'m very glad you enjoyed and thanks for reviewing!

2007.11.08 - 11:50AM
3: Chapter 3-Enemies

Intense and what a place to leave it.

Author's Response: But you love it, yup, say you love it, come on......(wink) LOL! I PROMISE, I\'m writing chapter 4 write, uh, right now and plan to post in the next 24 hours, really, girl-scout-cookie-honor! Thanks love, for reviewing!

2007.11.07 - 08:20PM
3: Chapter 3-Enemies

I absolutely loved Rose's technobabble! She can outdo the Doctor now, it seems. Cute that the Doctor wanted room service. And boy was that ending chilling. And what a thing to do, leave Rose unconcious as a cliffhanger! Although I should talk... Love the mystery, can't wait to see what happens next.

Author's Response: (wink) You so very welcome, Lovey!

2007.11.07 - 08:05PM
2: Chapter 2-Plans

Of course, I loved it. Especially the bit with the matching suits.

Author's Response: Yay you! Thanks for all of your help, Hon. As you can see, I\'ve been using my spell chk at work for the story, I just HAD to give you a break! Bless you and everyong for reviewing, I\'m off to chapter 4!

CharmingSlayer
2007.11.07 - 07:27PM
3: Chapter 3-Enemies

I completely agree on the suspense warning!

Author's Response: Naaaawwwww! No fun! Dr. Demento, my mentor, would definitely have to disagree! Suspense makes me wanting to stay at my desk and drool, thinking of ways to keep my loveys happy. I\'m glad you liked! Now, off to the next chapter!

2007.11.07 - 06:37PM
3: Chapter 3-Enemies

This fic should have a warning for extreme suspense. Terrific writing, intriguing plot -- update more soon please?

Author's Response: Moi? Me? Put suspense warnings? Where\'s the fun in that? Mama Angelbev\'s got to get her jollies somewhere! LOL! I\'m really glad you enjoyed, hang in there, next chapter\'s coming soon!

2007.11.05 - 01:16PM
2: Chapter 2-Plans

That not a got start to their vacation.
A Haunted house,interesting.

Author's Response: Nope, not a good start and it only gets better, (wink) or should I say, worse? lol

2007.11.04 - 09:05PM
2: Chapter 2-Plans

Oooh -- the sequel!! Love what you have so far!

Author's Response: Thanks so much, did a lot of research on this one and I hope it shows, this is a real hotel, BTW and it really is haunted and I\'ve backed the research up with a featured article from Fate magazine that was indepth in its hauntedness. Tis the season, eh? (wink)

CharmingSlayer
2007.11.04 - 08:17PM
2: Chapter 2-Plans

Okay, nothing too bad, but with fun potential.

Author's Response: It\'s getting there, I promise and the fun factor is definitely planned for the next chapter (wink). Thanks for reviewing!

2007.11.03 - 06:34PM
1: Chapter 1-Peace

Of all the places in whole wide world, Santa Paula? LOL (Don't get me wrong, town's cute as a button. It's only flaw being that the dreaded In-laws can be found there ;) ).

Author's Response: Ah, but what\'s IN Santa Paula is what\'s significant, to be revealed (dum-dum-dummmm)at a later date. Thanks for reading and I promise not to bore you, really.

2007.11.03 - 03:17PM
1: Chapter 1-Peace

I like that they are talking about this situation instead of ignoring Rose's feelings and submarining the relationship. I am so pleased you are writing this sequel!

Author's Response: Hey, we\'re talking real relationships here, right? You gotta have communication or any relationship is tanked! And Rose admits she\'s got baggage, but who doesn\'t? Sooooo.......Thanks for reviewing and stay tuned. My fingers are sm -o-kin\'!

2007.11.03 - 03:11PM
1: Chapter 1-Peace

A sweet chapter. Thanks for continuing this story.

Author's Response: Your very welcome, but hang on to your knickers, honey, \'cause Mama\'s rockin\' over here on the East Coast. Thanks for reviewing and keep me in your prays, \'cause I plan on a lot ov sleepless nights until I get this one done, too!

CharmingSlayer
2007.11.03 - 02:24PM
1: Chapter 1-Peace

Yes, I agree they need time to adapt to the changes.

Author's Response: Yup! Their going to get that and a little bit more, Who-style! Thanks for reviewing, Hun!

2007.11.03 - 01:55PM
1: Chapter 1-Peace

Welcome back.Rose is right I think they both do need a little time to adjust to being back together again.Perhaps this vacation will be just the thing they both need?

Author's Response: You have no idea, and nothing is what seems. I do plan on a little more fluff and a little more \'Remington Steele\' moments and am writing chapter two as we speak. Thanks for reviewing and continue to keep me on my toes.